Search

معرفی 10 تا از بهترین هتل های قم

بهترین های هتل های قم
5/5

انچه در این محتوا می خوانید

با اینکه قم در لیست شهر‌های بزرگ ایران قرار ندارد و شهر نسبتاً کوچکی به شمار می‌رود، اما یکی از قدیمی‌ترین شهر‌ها در جهان است. با توجه به اینکه قم از شهر‌های زیارتی در ایران است و جاذبه‌های گردشگری بسیاری دارد، افراد زیادی در سراسر ایران و جهان به این شهر سفر می‌کنند. یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید هنگام سفر به آن توجه داشته باشید، هتل و مسافرخانه است تا بتوانید در طول سفر در آن بمانید و استراحت نمایید.

از همین رو قبل از سفر به این شهر، در ابتدا باید با بهترین هتل های قم آشنا شده و با توجه به نیاز و بودجه خود، رزرو یکی از آن‌ها را انجام دهید. اگر مایلید در مورد هتل‌های شهر قم اطلاعات داشته باشید، در این مطلب از به گردی همراه ما باشید!

معرفی بهترین هتل‌های قم

برای این که بتوانید سفر به یاد ماندنی برای خود بسازید، توصیه می‌شود یکی از بهترین هتل های شهر قم را رزرو کنید. امکانات هتل‌ها با همدیگر متفاوت است و هتلی که انتخاب کرده‌اید باید با نیاز‌های شما هماهنگ باشد. از هتل‌های لوکس گرفته تا هتل‌های معمولی، در این شهر وجود دارد، از همین رو در ابتدا مشخص کنید که بودجه شما به رزرو کدام یک از آن‌ها می‌رسد. در این بخش چند نمونه از بهترین هتل‌های شهر قم را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید انتخاب خود را به درستی انجام دهید.

هتل فاطیما در قم

هتل فاطیما یکی از جدیدترین هتل‌هایی است که در شهر قم تأسیس شده و برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ تأسیس گردید. این هتل دارای ۷۸ اتاق است که در ۸ طبقه پخش شده‌اند. تحویل اتاق به مشتریان در ساعت ۱۴ است و شما باید ساعت ۱۲ ظهر آن را تخلیه کنید. از مهم‌ترین مزیت‌های هتل فاطیما در قم، می‌توان به نزدیک بودن آن به حرم اشاره کرد.

بسیاری از افراد به خاطر زیارت، به شهر قم ‌می‌روند و با توجه به اینکه هتل فاطیما در نزدیکی حرم حضرت معصومه قرار دارد، یک گزینه مثبت برای آن‌ها به شمار می‌رود. علاوه بر این، هتل فاطیما در نزدیکی بزرگ‌ترین مراکز خرید قم اعم از بازار بزرگ، بازار کهنه و بازار سلام قرار داد. شما می‌توانید اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته تا هشت تخته را با بهترین امکانات رزرو کنید. پرسنل‌های این هتل، آموزش‌های خاص و بسیاری دیده‌اند و با احترام از مهمانان هتل پذیرایی خواهند کرد.

مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل عبارتند از:

  • ظرفیت لابی: ۶۰ نفره
  • وضعیت ترافیک: خارج از محدودیت‌های طرح ترافیک
  • ظرفیت رستوران: ۱۰۰ نفره
  • پارکینگ: بیش از ۳۲ خودرو بدون هزینه پارک
  • پذیرش خانم‌های مجرد: با ارائه مدرک شناسایی معتبر

همچنین امکانات دیگری همچون: حمام، تلویزیون، یخچال، صبحانه، بالکن، میز تحریر، روم سرویس، پاورسوئیچ، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، اتاق چمدان، اتاق سیگار و… در این هتل وجود دارد.

آدرس: خیابان ۱۹ دی، کوچه شماره ۳، پلاک دی ۱۹

شماره تماس: ۹۸۲۵۳۷۷۶۱۵۵۴+

بهترین هتل‌های قم
بهترین هتل‌های قم هتل فاطیما قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هتل فاطیما قم، اینجا کلیک کنید.

هتل صفا قم

این هتل از بهترین هتل های قم بوده که در سال ۱۳۷۶ آن را ساخته‌اند، اما در سال ۱۳۹۵ آن را مجدداً بازسازی و تعمیر کردند. هتل صفا در مرکز شهر قرار دارد و بعد از بازسازی جدید، امکانات بسیاری را به اضافه نمودند. از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل می‌توان به فاصله نسبتاً نزدیک آن به حرم حضرت معصومه، دسترسی بسیار آسان به اتوبان اصلی قم و بزرگ‌ترین مراکز خرید این شهر اشاره کرد.

کارکنان و پرسنل این هتل آموزش دیده و بسیار مجرب هستند و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. شما می‌توانید قبل از سفر به قم، اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید. اتاق‌های یک تخته، دو تخته تا چهار تخته وجود دارد که هر کدام از آن‌ها با شرایط و امکانات مختلف در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

هتل صفا دارای ۶ طبقه و ۶۰ اتاق بوده و مجموع تخت‌های تمامی اتاق‌ها به ۱۶۰ می‌رسد. این هتل نیز در محدوده طرح ترافیک قرار داشته و لابی آن تا ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد. شما هم در داخل لابی و هم در داخل اتاق‌ها، می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید. اقامت برای کودکان زیر ۵ سال رایگان و بالای ۵ سال به طور کامل محاسبه می‌گردد. از مهم‌ترین امکانات هتل صفا می‌توان به مواردی همچون حمام، صبحانه، مبلمان داخل اتاق، دسترسی به اینترنت، تلفن در اتاق، تلویزیون، سیستم تهویه هوا در اتاق، رخت آویز، آب رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش، پله اضطراری، صندوق امکانات، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته و… اشاره کرد.

آدرس: میدان شهدا، خیابان معلم، نبش کوچه پنجم

شماره تماس: ۹۸۲۵۳۷۷۳۲۴۹۹+

بهترین هتل‌های قم
بهترین هتل‌های قم هتل صفا قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هتل صفا قم، اینجا کلیک کنید.

هتل لاله قم

هتل لاله قم یکی دیگر از هتل‌ها در نزدیکی قم بوده و منظره بسیار زیبا و عالی دارد، نزدیکی هتل به حرم حضرت معصومه از مهم‌ترین مزایای آن به حساب می‌آید. پرسنل این هتل بسیار مجرب و خوش اخلاق هستند و به بهترین نحو از مهمانان پذیرایی می‌کنند. مهم‌ترین مزایای این هتل عبارتند از: مناسب بودن قیمت هتل، اتاق‌های یک نفره و چند نفره، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق و…

آدرس: خیابان توحید، بلوار شهید منتظری، خیابان منتظری هشتم

شماره تماس: ۰۲۵۳۷۸۳۸۳۰۰

بهترین هتل های قم
بهترین هتل های قم هتل لاله قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هتل لاله قم، اینجا کلیک کنید.

هتل الزهرا قم

این هتل به عنوان هتل‌های قدیمی و یکی از بهترین هتل های قم به شمار می‌رود و در سال ۱۳۶۴ تأسیس شده است. هتل از زهرا در ۵ طبقه بنا شده و دارای ۵۰ اتاق بوده و در سال ۱۳۸۷ به صورت مجدد بازسازی گردید. این هتل اتاق‌هایی تا ظرفیت ۴ نفره دارد و در داخل اتاق‌ها، کاناپه گذاشته‌اند، از همین رو تعداد بیشتری نیز می‌توانند در اتاق بمانند. به دلیل نزدیک بودن هتل الزهرا به حرم حضرت معصومه و همچنین بازار الغدیر و بازار سنتی، بسیاری از افراد این هتل را انتخاب می‌کنند.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد: کافی شاپ، اتاق‌های تمیز و بزرگ، کافی شاپ، صبحانه کامل، مبلمان، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و…

آدرس: خیابان بهار، بین حجتیه و ارج

شماره تماس: ۰۲۵۳۷۷۴۴۰۰۴

بهترین هتل های قم
بهترین هتل های قم هتل الزهرا قم

هتل المپیک قم

این هتل به عنوان یکی از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین هتل‌های قم به شمار می‌رود که در سال ۱۳۸۶ تأسیس شد. هتل المپیک در مرکز شهر قرار داشته و در ۹ طبقه، ۴۱ اتاق دارد. از مهم‌ترین مزایای آن می‌توان به نزدیک بودن هتل به حرم، بهره‌مندی از بهترین امکانات، پرسنل مجرب، نزدیک به بازار‌های بزرگ و مهم قم و… اشاره نمود.

هتل المپیک از مهم‌ترین مهمان‌های عالی رتبه تجاری و سیاسی پذیرایی می‌کند و به بهترین نحو با ارائه خدمات در سطح بین‌المللی، مهمانان خود را راضی نگه دارد. امکانات و ویژگی‌های هر کدام از اتاق‌ها با همدیگر متفاوت است، از همین رو قیمت رزرو آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. با توجه به این توضیحات، قبل از رزرو اتاق، امکانات و قیمت اتاق را جویا شده و سپس رزرو آن را انجام دهید. مهم‌ترین ویژگی‌های هتل المپیک عبارتند از: دارای ۱۲۰ تخت در تمامی اتاق‌ها، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، رایگان بودن اقامت کودکان زیر ۷ سال، دراور، یخچال، چای ساز، تلویزیون و تلفن در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق، صندوق‌امانات، تاکسی سرویس، کافی شاپ، روزنامه و…

آدرس: خیابان معلم، نبش خیابان نهم

شماره تماس: ۰۲۵۳۷۸۳۱۸۸۱

بهترین هتل های قم
بهترین هتل های قم هتل المپیک قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هتل المپیک قم، اینجا کلیک کنید.

هتل خورشید قم

هتل خورشید یکی دیگر از بهترین هتل های قم بوده که در قلب شهر قم قرار دارد، از همین رو به حرم حضرت معصومه نزدیک است. این هتل دارای ۶ طبقه و ۶۳ اتاق بوده و به عنوان یکی از لوکس‌ترین و زیباترین هتل‌های شهر قم شناخته می‌شود. با توجه به موقعیت مکانی این هتل، امکان دسترسی شما به بیمارستان، خیابان اصلی شهر قم، مراکز خرید، سینما‌ها، ارگان‌های رسمی و غیر رسمی، بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و… بسیار آسان است.

هتل خورشید قم دارای یک حیاط بزرگ با محیطی عالی و آرام بوده و شما می‌توانید شبانه در آن قدم بزنید. این هتل در سال ۱۴۰۰ به صورت مجدد بازسازی و تعمیر شده، به همین دلیل نمای بسیار زیبا و تازه‌ای دارد. مهم‌ترین ویژگی این هتل عبارتند از: اتاق‌های تک نفره و ۵ نفره با تخت‌های دو نفره و تک نفره، خارج از محدوده ترافیک، رستوران، پارکینگ، اینترنت رایگان در اتاق و لابی، کمر لباس، روم سرویس، صندوق‌امانات در داخل اتاق و در داخل لابی، شارژ سریع وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی فرنگی، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته و…

آدرس: خیابان امام، بعد از چهار راه غفاری، نبش سه راه خورشید

شماره تماس: ۰۲۵۳۶۵۰۰۰۴۰

بهترین هتل های قم
بهترین هتل های قم هتل خورشید قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هتل خورشید قم، اینجا کلیک کنید.

هتل کریمه قم

هتل کریمه در نزدیکی هتل بین‌المللی قم و حرم حضرت معصومه ساخته شده و در سال ۱۳۸۹ آن را تأسیس کرده‌اند، از همین رو به عنوان یکی از جدیدترین و بهترین هتل های قم به شمار می‌رود. این هتل دارای ۴ طبقه، ۵۷ اتاق و ۱۴۰ تخت بوده که اتاق‌های آن تک نفره، دو نفره تا ۵ نفره هستند. کادر مجرب و آموزش دیده هتل کریمه به بهترین نحو از شما پذیرایی می‌کنند.

ساعت تحویل اتاق‌ها ساعت ۱۴ و ساعت تخلیه آن‌ها ۱۲ است، اما شما به صورت ۲۴ ساعته می‌توانید به این هتل مراجعه کرده و اتاق را رزرو نمایید. مهم‌ترین ویژگی‌های هتل کریمه قم عبارتند از: ظرفیت ۴۰ نفر لابی، ظرفیت ۱۵۰ نفره رستوران، اینترنت در اتاق و لابی، سیستم گردش و تهویه هوا، سیستم گرمایش و سرمایش، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، پله اضطراری، چایخانه سنتی، کافی شاپ، دستگاه واکس کفش اتوماتیک، خدمات خانه داری و…

آدرس: میدان آستانه، جنب حرم مطهر

شماره تماس: ۰۲۵۳۷۸۴۰۶۱۱

هتل کریمه قم
هتل کریمه قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هتل کریمه قم، اینجا کلیک کنید.

هتل استقلال قم

این هتل در سال ۱۳۸۹ تأسیس شده و در سال ۱۳۹۵ برای بهبود امکانات رفاهی هتل، آن را بازسازی کردند. هتل استقلال قم نیز یکی از بهترین هتل های قم بوده که در ۹ طبقه ساخته شده است. این هتل ۲۴ اتاق در متراژ‌های مختلفی دارد و هرچه اتاق‌ها بزرگ‌تر باشند، هزینه پرداختی برای اتاق بالاتر می‌رود.

از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل استقلال می‌توان به مواردی همچون آباژور، مبلمان، یخچال، تلویزیون در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات در اتاق، اینترنت در اتاق و لابی، آب رایگان، چای ساز، صرافی، خدمات تور و… اشاره کرد.

آدرس: بلوار ۵۵ متری قم، بزرگراه عمار یاسر

شماره تماس: ۰۲۵۳۷۷۰۲۰۳۰

بهترین هتل های قم
بهترین هتل های قم هتل استقلال قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هتل استقلال قم، اینجا کلیک کنید.

هتل ملل در قم

هتل ملل در سال ۱۳۹۶ تأسیس شده و یکی دیگر از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های قم به شمار می‌رود. طراحی داخل و خارجی این هتل بسیار مدرن است و امکانات بسیاری را به مهمانان ارائه می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل می‌توان به نزدیک بودن آن به حرم حضرت معصومه اشاره کرد. با حضور در هتل ملل می‌توانید خاطراتی زیبا و به یاد ماندنی برای خود بسازید.

این هتل در ۷ طبقه ساخته شده و تعداد اتاق‌های آن به ۳۶ می‌رسد. هر کدام از این سوئیت‌ها با امکانات و متراژ مختلفی طراحی شده‌اند. مهم‌ترین امکانات هتل ملل قم شامل: اتاق‌های VIP، خارج از محدودیت‌های ترافیکی، رستوران ۵۵ نفره، استخر، اینترنتی نامحدود در اتاق‌ها و لابی به صورت نامحدود، مینی بار، پاورسوئیچ، رخت آویز، تلویزیون، مبلمان، کمد لباس، روم سرویس، رستوران بام، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات CIP و… هستند.

آدرس: ابتدای خیابان توحید، نبش پل هوایی

شماره تماس: ۹۸۲۵۳۸۸۲۱۶۲۱+

بهترین هتل های قم
بهترین هتل های قم هتل ملل قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هتل ملل قم، اینجا کلیک کنید.

هتل تشریفات قم

هتل تشریفات یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر قم است که از آن به عنوان یکی از بهترین هتل های قم نام می‌برند. این هتل ۶ طبقه دارای ۴۴ اتاق بوده و در ساعت ۱۴ اتاق را به مهمانان تحویل می‌دهد. مهمان‌ها نیز باید اتاق را در ساعت ۱۲ تخلیه کرده یا آن را برای شب بعد رزرو کنند. اتاق‌های هتل تشریفات از یک نفره شروع شده و تا ۵ نفره می‌رسد، اما ظرفیت نفر اضافی در اتاق وجود ندارد، پس قبل از رزرو اتاق این نکته را به خاطر داشته باشید.

مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل شامل ظرفیت ۶۰ نفره لابی و ۹۰ فره در رستوران، حمام، اینترنت در اتاق، تلویزوین، کافی شاپ، رستوران، لوازم بهداشتی، روم سرویس، خشکشویی، اینترنت در لابی و… است.

آدرس: خیابان‌امیرکبیر

شماره تماس: ۹۸۲۵۳۶۵۰۰۲۱۷+

بهترین هتل های قم
بهترین هتل های قم هتل تشریفات قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هتل تشریفات قم، اینجا کلیک کنید.

هتل صادقیه قم

هتل صادقیه با بیش از ۳۷۰۰ متر زیربنا در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و از دکوراسیون مدرن و معماری اصیل در آن استفاده کرده‌اند. این هتل به حرم حضرت معصومه بسیار نزدیک است، بطوریکه شما می‌توانید از پشت بام هتل، به داخل حرم دید داشته باشید.

امکانات رفاهی بالا و پرسنل مجرب از مهم‌ترین مزایای هتل صادقیه به شمار ‌می‌روند. مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل عبارتند از: نزدیک بودن به مراکز تجاری و بازار‌ها، آباژور، کمد لباس، چای ساز، شبکه پخش فیلم، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق، لوازم بهداشتی، خدمات برای معلولین، خدمات تهیه بلیط و…

آدرس: خیابان توحید، بلوار شهید منتظری

بهترین هتل های قم
بهترین هتل های قم هتل صادقیه قم

شماره تماس: ۰۲۵۳۷۷۴۰۱۰۰

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هتل صادقیه قم، اینجا کلیک کنید.

هتل پارسیان قم

هتل پارسیان دارای طراحی مدرن و بسیار زیبایی بوده و از مجلل‌ترین و بهترین هتل های قم شناخته می‌شود. این هتل نیز در نزدیکی حرم حضرت معصومه تاسیس شده و امکانات بسیار عالی را به مشتریان ارائه می‌دهد. با کیفیت بودن هتل و پرسنل مجرب، باعث شده تا تمامی مهمان‌های هتل پارسیان، از این هتل رضایت بالایی داشته باشند. اتاق‌های این هتل یک نفره، دو نفره و سه نفره هستند.

مهم‌ترین امکانات و ویژگی‌های هتل پارسیان عبارتند از: پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو، اینترنت رایگان نامحدود در لابی و اتاق‌ها، میزتحریر، قفل اتاق به صورت کارتی، لوازم بهداشتی، دمپایی، آژانس مسافرتی، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، گشت نیم روزی و…

آدرس: میدان ارتش، بین بلوار الغدیر و محمد‌امین

شماره تماس: ۰۲۵۳۲۶۰۳۰۵۰

بهترین هتل های قم
بهترین هتل های قم هتل پارسیان قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص هتل پارسیان قم، اینجا کلیک کنید.

هتل بین‌المللی قم

هتل بین‌المللی یکی دیگر از بزرگ‌ترین هتلی‌های قم است که مساحتی بیش از ۱۱۵۰ مترمربع دارد. این هتل در وسط شهر قرار دارد و به بهترین نحو از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. یکی از مزایای این هتل سرو انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی برای شام و نهار است. امکانات هتل بین‌المللی در حد مهمان‌های خارج از کشور بوده و اتاق‌های آن در متراژ‌های مختلفی وجود دارند.

مهمترین ویژگی‌های هتل شامل سونا و جکوزی، پارکینگ، اینترنت و تلفن داخل اتاق، دمپایی، حمام، فروشگاه، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، خدمات CIP، چایخانه سنتی، کافی شاپ و… هستند.

آدرس: میدان امام، میدان سعدی، چهار راه غفاری، سه راه خورشید، پل معصومیه

شماره تماس: ۰۲۵۳۷۷۱۹۲۰۸

بهترین هتل های قم
بهترین هتل های قم هتل بین‌المللی قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این هتل، اینجا کلیک کنید.

هتل جمیل قم

هتل بین المللی سه ستاره جمیل قم، که در خیابان عمار یاسر واقع شده است، در سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرد. این هتل با نزدیکی به حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) و خارج بودن از محدوده طرح ترافیک، مکانی ایده آل برای کاروان‌ها و مسافرانی است که با وسیله نقلیه شخصی سفر می‌کنند. هتل سه ستاره جمیل، با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب، به میهمانان خود خدمات عالی ارائه می‌دهد.

در هتل سه ستاره جمیل، شما می‌توانید از امکاناتی مانند تلویزیون، رستوران، اینترنت، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی، نمازخانه، لابی، فروشگاه و غرفه کافی شاپ بهره‌برداری کنید. علاوه بر این، اتاق‌های هتل دارای تلفن و یخچال می‌باشند.

آدرس: قم – 45 متری عمار یاسر – نبش کوچه 4 – روبروی بیت النور

شماره تماس:  37716171-025

هتل جمیل قم
هتل جمیل قم

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این هتل بین المللی سه ستاره جمیل قم، اینجا کلیک کنید.

هتل‌های نزدیک حرم حضرت معصومه

یکی از دلالیلی که باعث می‌شود مسافرین قم به سراغ هتل بروند، نزدیک بودن به حرم حضرت معصومه سلام الله است. هتل‌های مختلفی هستند که به حرم نزدیکند و می‌توانید به خاطر ویژگی‌های عالی آنها دست به انتخابشان بزنید. در واقع باید اول امکانات آنها را چک کنید و ببینید کدام گزینه برایتان بهتر است اما اگر فقط می‌خواهید هتلی را انتخاب کنید که نزدیک به حرم باشد و مورد دیگری برایتان اهمیت ندارد، می‌توانیم به مواردی از جمله هتل بین المللی، هتل استقلال، هتل مهسان، خورشید، ارم، جمیل، آریا و صادقیه اشاره کنیم.

تمامی هتل‌هایی که نام برده شد؛ از لحاظ امکانات گزینه خوبی هستند. فقط یک سری تفاوت‌های کوچک دارند که می‌توانید در قسمت ویژگی‌ها و امکانات هتل بخوانید و بعد انتخابشان کنید.

بهترین هتل قم

قم به خاطر وجودِ حرم حضرت معصومه و نزدیکی به مسجد جمکران جزو شهرهای پر رفت و آمد است‌. خیلی از افرادی که از نقاط دور کشور به قم می‌روند، باید مدت زمانی را داخل هتل‌ها اقامت داشته باشند. به خاطر همین باید بهترین هتل قم را بشناسند. هتل‌های زیادی در قم هستند که می‌توان به عنوان بهترین هتل‌های قم به آنها اشاره کرد، زیرا امکانات بسیار زیادی دارند و می‌توانند در مدت زمانی که در شهر قم حضور دارید، پذیرایی خوبی از شما به عمل بیاورند. یکی از مواردی که به عنوان بهترین هتل قم می‌توان به آن اشاره کرد، هتل فاطیما است.

شناختنِ هر کدام از این هتل‌ها باعث می‌شود که شما در انتخاب مکان و فضای استراحت بهتر تصمیم بگیرید و سفر قم برایتان لذت بخش‌تر باشد. از طرفی با مسیر، هزینه‌ها و امکانات هتل نیز بیشتر آشنا خواهید شد.

بهترین هتل قم
بهترین هتل قم

هتل‌های قم

با توجه به اینکه در طول سال افراد زیادی به شهر قم سفر می‌کنند، هتل‌های بسیاری در این شهر ساخته شده است. در بخش قبلی چند نمونه از بهترین هتل های قم را بر‌ای شما نام بردیم. شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آن‌ها ا انتخاب کرده و رزرو کنید.

اما قبل از انتخاب هتل، لازم است به برخی اصول و ملاک‌های مهم در انتخاب هتل توجه کنید. این موارد برای تضمین کیفیت و رضایتمندی شما از اقامت در هتل بسیار حائز اهمیت هستند.

1. موقعیت مکانی: موقعیت بسیار مهمی است که باید در انتخاب هتل به آن توجه کنید. هتلی با موقعیت مرکزی و دسترسی آسان به جاذبه‌های گردشگری می‌تواند برای شما امکانات و خدمات بهتری را فراهم کند. همچنین، نزدیکی به اماکن عمومی و وسایل نقلیه نیز بسیار مهم است.

2. امکانات و خدمات: بررسی امکانات و خدماتی که هتل ارائه می‌دهد، برای شما در انتخاب صحیح بسیار مهم است. این امکانات می‌توانند شامل رستوران، وای‌فای رایگان، استخر، سونا و سرویس اتاق باشند. همچنین، توجه به نیازها و ترجیحات شخصی نیز در این مورد حائز اهمیت است.

3. قیمت و بودجه: مهمترین عامل در انتخاب هتل، قیمت و بودجه است. بررسی قیمت‌ها و مقایسه آن‌ها با بودجه‌ی خود، به شما کمک می‌کند تا بهترین هتلی را انتخاب کنید که با بودجه‌ی شما سازگار باشد. در این مورد لازم است توجه کنید که قیمت یک هتل همیشه نشاندهنده‌ی کیفیت آن نیست و شما ممکن است با پرداخت کمتر نیز به یک هتل خوب دسترسی داشته باشید.

4. نظرات و امتیازات مشتریان: خواندن نظرات و امتیازات مشتریانی که قبلاً در هتل اقامت داشته‌اند، می‌تواند نکات مثبت و منفی درباره‌ی هتل را برای شما مشخص کند. این نقدها و انتقادات می‌توانند به شما در انتخاب هتل کمک کنند و شما را از انتخاب‌های ناپسندیده‌ی دیگران بهتر آگاه سازند.

با در نظر گرفتن این مولفه‌ها و معیارها، شما می‌توانید بهترین هتل برای اقامت در شهر قم را انتخاب کنید و تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش را در این شهر داشته باشید. هر چه نیازها و ترجیحات شما دقیق‌تر و شفاف‌تر باشد، انتخاب هتل بهتر و مناسب تر خواهد بود. با انتخاب هتل مناسب، شما می‌توانید از امکانات و خدمات بهتری بهره‌مند شوید و اقامتی راحت و لذت‌بخش را تجربه کنید.

هتل های قم
هتل های قم

هتل‌های قم نزدیک حرم

همانطور که می‌دانید، قم یکی از شهر‌های زیارتی است و معمولاً افراد در داخل و خارج از ایران برای زیارت به این شهر ‌می‌روند. از همین رو نیاز دارند تا به هتلی بروند که نزدیک به حرم باشد و بتوانند به راحتی رفت و آمد کنند. برخی از هتل‌های نزدیک به حرم عبارتند از:

  • هتل بین‌المللی
  • هتل خورشید
  • هتل مهسان
  • هتل استقلال
  • هتل جمیل
  • هتل ارم
  • هتل صادقیه
  • هتل سلوی
  • هتل آریا و…

مسافرخانه‌های قم

در بیشتر موارد هتل‌ها هزینه بسیار بالایی داشته و افراد توان رزرو هتل را ندارند، علاوه بر این، در برخی از فصل‌های سال، شهر قم بسیار شلوغ شده و مسلمانان از کشور‌های مختلفی به این شهر می‌آیند. به همین دلیل تمامی اتاق‌ها پر می‌شوند یا قیمت آن‌ها بسیار بالا می‌رود. خوشبختانه در این شرایط شما می‌توانید به یکی از مسافرخانه‌های تمیز و با کیفیت در شهر قم بروید؛ اگرچه کیفیت مسافرخانه‌ها با کیفیت بهترین هتل‌های قم، قابل قیاس نیست، اما مسافرخانه‌های این شهر نیز بسیار با کیفیت هستند.

مسافرخانه‌های قم نزدیک حرم

خبر خوب این است که در اطراف حرم مسافرخانه‌هایی تأسیس شده و اگر شما به هر دلیلی مایل به رزرو بهترین هتل های قم نبودید، می‌توانید به مسافرخانه بروید. در شهر قم تعداد زیادی مسافرخانه وجود دارد که ما در این بخش چند نمونه از آن‌ها را برای شما نام می‌بریم:

  • مهمان‌پذیر نور
  • معصومیه
  • غدیر
  • حرمنا
  • شریف
  • آتیه
  • پروین اعتصامی
  • ماک
  • جمشید و…

بهترین هتل ۵ ستاره قم

هتل‌های زیادی در شهر قم هستند که شما می‌توانید برای اقامت آنها را انتخاب کنید اما خیلی از شما به دنبال هتل‌های لاکچری هستید. در مورد این قضیه هم اصلاً نگران نباشید. خوشبختانه شهر قم هتل‌های لاکچری زیادی دارد که می‌توانید در بین آنها جستجو کرده و بهترین را انتخاب کنید.

چنانچه می‌خواهید با بهترین هتل ۵ ستاره قم آشنا شوید، تعدادی موارد هستند که آنها را به شما معرفی می‌کنیم. هتل استقلال، هتل جمیل، هتل آریا جزو بهترین اقامتگاه‌هایی هستند که به عنوان هتل ۵ ستاره به آنها اشاره می‌شود.

همه این ها جزو پر امکانات‌ترین هتل‌های شهر قم به حساب می‌آیند. قطعاً برای اقامت در هر کدام از هتل‌های نام برده شده، باید هزینه بالایی را پرداخت کنید. در واقع شما با یک هتل معمولی مواجه نیستید و قرار است وارد یک هتل ۵ ستاره شوید. پس از قبل همه موارد را بسنجید.

بهترین هتل ۵ ستاره قم
بهترین هتل ۵ ستاره قم

جمع‌بندی

شهر قم یکی از شهر‌های زیارتی ایران است که در طول سال مهمان‌های بسیاری به آن ‌می‌روند. این شهر دارای هتل‌ها و مسافرخانه‌های بسیار زیادی است که بالاترین کیفیت را دارند. در این مطلب چند نمونه از بهترین هتل های قم را برای شما نام بردیم و اطلاعات دقیق و مفیدی را در این خصوص در اختیارتان گذاشتیم. امیدواریم که این اطلاعات در سفر به قم به کارتان بیاید!

برخی از سؤالات متداول

مهم‌ترین نکته در خصوص اجاره بهترین هتل های قم برای زائران چیست؟

زائران مایلند تا بتوانند به راحتی به حرم حضرت معصوم رفت و آمد داشته باشند و با توجه به اینکه هتل‌های بسیاری در اطراف حرم وجود دارد، شما می‌توانید یکی از آن‌ها را رزرو کنید.

چند نمونه از بهترین هتل‌های شهر قم چیست؟

هتل صفا در قم، هتل لاله، هتل فاطیما، هتل مهسان، هتل جمیل، هتل سلوی و… از بهترین هتل‌های این شهر هستند که هر ساله پذیرای مسافران زیادی می‌باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Search