Search

با بهترین هتل های بوشهر آشنا شوید!

بهترین هتل های بوشهر
5/5

انچه در این محتوا می خوانید

بهترین هتل های بوشهر

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید قبل از سفر به بوشهر و بازدید از مناطق دیدنی بوشهر به یاد داشته باشید، موضوع انتخاب هتل و اقامتگاه است. شما باید در جای مناسبی ساکن شوید تا بتوانید در آن استراحت کرده و بعد با خیال راحت از دیدنی‌های جذاب بوشهر دیدن کنید. از همین رو ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با بهترین هتل های بوشهر آشنا کرده و برخی از اقامتگاه‌های بومگردی و ساحلی این شهر را به شما معرفی کنیم. همراه سایت گردشگری به گردی باشید!

بهترین هتل بوشهر

با توجه به اینکه هر ساله گردشگران زیادی به شهر بوشهر سفر می‌کنند، طبیعی است که در این شهر هتل‌های مجهز و مدرن زیادی وجود داشته باشد. ما در اینجا لیستی از بهترین هتل های بوشهر را طبق نظر کسانی که قبلا در آن‌ها اقامت داشته‌اند برای شما آماده کرده‌ایم. تمامی این هتل‌ها در میان گردشگران بسیار محبوب هستند و درصد رضایت بالایی دارند.

اگر به عنوان یک گردشگر علاقه‌مند به سفر به بوشهر هستید، اطلاعاتی که می‌خواهید را از هتل‌های موجود در این شهر بیابید. به‌طورکلی بوشهر با تنوع طبیعی و جاذبه‌های گردشگری فراوانی که در این شهر قرار دارد، یک مقصد عالی برای تمامی انواع مسافران است. با این حال، موفقیت هر سفر به بوشهر نیز به وجود هتل‌های مرغوب و با کیفیت وابسته است.

بهترین هتل بوشهر
بهترین هتل بوشهر

با وجود اهمیت پذیرایی و اقامت در هر سفر، هتل‌ها به عنوان مرکز اصلی اقامت مسافران و گردشگران در بوشهر، نقش بسیار مهمی را در خلق تجربه‌ی مطلوب سفر بر عهده دارند. هتل‌های این شهر که می‌توان آن‌ها را به سه دسته‌ی لوکس، متوسط و اقتصادی تقسیم کرد، به تمامی نیازهای مسافران تناسب دهی شده‌اند و تمام امکانات و خدمات مرتبط با اقامت را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند.

هتل پرواز بوشهر

هتل پرواز بوشهر یک هتل سه ستاره است که در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار دارد. این هتل به صورت یک طبقه طراحی شده و دارای 30 اتاق است. چشم انداز این هتل و محیط آرام و دلنشین آن باعث شده در لیست بهترین هتل بوشهر قرار بگیرد. این هتل از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است که از آن جمله می‌توان به رستوران، پارکینگ هتل با ظرفیت 50 ماشین، اینترنت پرسرعت رایگان و… اشاره کرد.

هتل پرواز در نزدیکی جاذبه‌هایی مثل پارک جنگلی چاه کوتاه، آب انبار قوام، عمارت ملک، موزه دریانوردی خلیج فارس و پارک ساحلی آب شیرین کن قرار گرفته است. پرسنل این هتل بسیار خوش برخورد هستند و در کمال احترام از میهمانان پذیرایی خواهند کرد.

هتل پرواز بوشهر
هتل پرواز بوشهر

اگر دوست دارید از امکانات و قیمتهای هتل پرواز بوشهر بیشتر بدانید کلیک کنید.

هتل ناکو بوشهر

هتل ناکو یک هتل 3 ستاره دیگر است که در سال 1398 تاسیس شد. این هتل روبه‌روی اسکله جلالی بوشهر قرار دارد. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت هتل ناکو این است که بسیار نزدیک به دریا قرار گرفته و شما می‌توانید تنها ظرف مدت 1 دقیقه با پای پیاده به ساحل خلیج فارس بروید. همچنین این هتل تنها 10 دقیقه از فرودگاه و 15 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. از جمله مهمترین جاذبه‌های نزدیک به این هتل می‌توان به مکان‌هایی مثل پارک ساحلی ریشهر، پارک ملی دریایی نایبند، عمارت ملک، خانه رییس علی دلواری و… اشاره کرد.

چشم انداز بی‌نظیر این هتل رو به دریای خلیج فارس از دیگر دلایل محبوبیت آن به شمار می‌رود. شما می‌توانید اتاق‌هایی که رو به اسکله هستند را رزرو کنید و از منظره زیبای خلیج فارس، به خصوص هنگام غروب افتاب لذت ببرید. این هتل به صورت 6 طبقه طراحی شده و 20 اتاق دارد. در طبقه پنجم این هتل یک رستوران با محیطی دلنشین قرار دارد که شما می‌توانید همراه خانواده و دوستان خود از صرف غذا در آن لذت ببرید.

جالب است بدانید در سال 1400، هتل ناکو از سمت اداره میراث فرهنگی استان بوشهر به عنوان بهترین هتل بوشهر شناخته شد.  

هتل ناکو بوشهر
هتل ناکو بوشهر

اطلاعات بیشتر درباره ای هتل ناکو بوشهر کلیک کنید.

هتل دلوار بوشهر

یکی دیگر از بهترین هتل های بوشهر، هتل سه ستاره دلاور نام دارد. این هتل در سال 1372 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون در حال پذیرایی از گردشگران است. هتل دلاور در تمام مدت فعالیت خود از زمان تاسیس تاکنون توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و رضایت افراد زیادی را به دست آورده است. این هتل به صورت 5 طبقه طراحی شده است و 65 اتاق دارد.

طراحی و معماری این هتل از جذابیت خاصی برخوردار است و در سال 1386 هم برای ارتقای این جذابیت و همچنین فزایش امنیت ساختمان هتل، آن را مورد بررسی و مرمت قرار دادند. بسیاری از جهانگردانی که به بوشهر سفر می‌کنند، در این هتل ساکن خواهند شد.

هتل دلواری در بافت سنتی و قدیمی شهر بوشهر قرار دارد و به همین دلیل هم اکثر کسانی که قصد بازدید از مناطق تاریخی این شهر را داشته باشند، در این هتل اتاق رزرو می‌کنند. شما در صورت اقامت در این هتل، به مناطقی مانند خانه رییس علی دلواری، آب انبار قوام و ساحل خلیج فارس دسترسی خواهید داشت. اما باید بدانید که این هتل کمی دورتر از فرودگاه و ایستگاه راه آهن قرار دارد و شما برای رفتن به این مراکز، باید مسیری حدود یک ساعت با ماشین را طی کنید.

هتل دلوار بوشهر
هتل دلوار بوشهر

اطلاعات بیشتر درباره هتل دلوار بوشهر کلیک کنید.

هتل پلاس بوشهر

یکی از هتل‌های مدرن و نوساز بوشهر، هتل پلاس نام دارد. این هتل در سال 1395 تاسیس شد و در مدت کوتاهی توانست به یکی از هتل‌های محبوب بوشهر تبدیل شود. هتل پلاس یک ساختمان 5 طبقه به همراه 58 اتاق دارد. پرسنل این هتل با روی باز به استقبال میهامانان و گردشگران می‌روند و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه خواهند داد.

یکی از مهمترین مزایای این هتل که برای گردشگران بسیار خوشایند است، موقعیت مکانی آن به شمار می‌رود. ساکنین این هتل می‌توانند با نهایتا 5 دقیقه پیاده‌روی به ساحل خلیج فارس برسند. همچنین این هتل دسترسی ساده‌ای به فرودگاه، مراکز خرید، گمرک، مراکز اداری و… فراهم می‌کند. این موضوع باعث شده افرادی که برای مقاصد تجاری به بوشهر سفر می‌کنند، هتل پلاس را برای اقامت برگزینند.البته هتل پلاس را میتوان یکی ار بهترین هتل های بوشهر نام برد.

هتل پلاس بوشهر
هتل پلاس بوشهر

اگر دوست دارید اطلاعات بیشتر دباره هتل پلاس بوشهر بدانید کلیک کنید.

هتل پاسارگاد بوشهر

آخرین هتلی که قصد داریم در لیست بهترین هتل بوشهر به شما معرفی کنیم، هتل سه ستاره پاسارگاد نام دارد. این هتل در سال 1389 تاسیس شد و یک ساختمان 5 طبقه به همراه 30 اتاق دارد. از جمله مهمترین امکانات این هتل می‌توان به رستوران و کافی شاپ، اینترنت پرسرعت رایگان، تاکسی سرویس و… اشاره کرد.

هتل پاسارگاد در نزدیکی مراکزی مثل بازار ماهی فروشان بندر بوشهر، اسکله جفره، رستوران‌ها و مراکز خرید مهم بوشهر و… قرار گرفته است. به همین دلیل اقامت در ان به شما امکان می‌دهد با خیال راحت به گشت و گذار در مراکز مهم بوشهر بپردازید.

هتل پاسارگاد بوشهر
هتل پاسارگاد بوشهر

برای اطلاعات بیشتر درباره هتل پاسارگاد بوشهر کلیک کنید.

بوم گردی بوشهر

بوشهر یک شهر بندری است که در حاشیه جنوبی کشور ما واقع شده و مرکز استان بوشهر به شمار می‌رود. این شهر در نزدیکی خلیج فارس قرار دارد و به همین دلیل یکی از مقاصد گردشگری محبوب برای گردشگرانی از سراسر ایران یا حتی کشورهای دیگر است.

البته این شهر علاوه بر زیبایی‌های طبیعی و چشم انداز فوق‌العاده آن از خلیج فارس، از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی دیگری هم برخوردار است. برای مثال می‌توان به مسجد جامع بردستان، بازار سنتی بوشهر، قلعه خورمج، عمارت ملک، خانه رئیس علی دلواری، کلیسای ارامنه گریگوری، آب انبار قوام و… اشاره کرد.

بوم گردی بوشهر
بوم گردی بوشهر

اهالی شهر بوشهر مردمانی بسیار خونگرم و با اصالت هستند و به گرمی از گردشگران پذیرایی می‌کنند. شما می‌‌توانید در کنار بازدید از جاذبه‌های بوشهر، در مراسمات سنتی و باستانی مردم این شهر هم شرکت کنید. همچنین می‌توانید سوغاتی‌ها خوشمزه یا هنرهای دستی مردم بوشهر را به عنوان سوغاتی برای عزیزانتان بخرید.

بهترین زمان برای بوم گردی بوشهر، فصل پاییز و همچنین اوایل اسفند تا اواسط خرداد است. چرا که بوشهر آب و هوای گرمی دارد و در فصل تابستان گرمای هوا شما را اذیت می‌کند. فصل زمستان هم به دلیل آب و هوای سرد و خشکِ این منطقه ممکن است برای گردشگران چندان خوشایند نباشد. توصیه می‌کنیم قبل از سفر، در یکی از بهترین هتل های بوشهر یا اقامتگاه‌های این شهر برای خود اتاق رزرو کنید تا مشکلی از نظر اقامت نداشته باشید.

اقامتگاه ساحلی بوشهر

از آنجایی که بوشهر یک شهر بندری و ساحلی است، خیلی از کسانی که به این شهر سفر می‌کنند ترجیح می‌دهند در اقامتگاه ساحلی بوشهر ساکن شوند تا بتوانند به ساحل خلیج فارس دسترسی داشته باشند و از چشم انداز بی‌نظیر و شگفت انگیز آن لذت ببرند. اگر شما هم برای اقامت و اسکان در بوشهر اقامتگاه ساحلی را می‌پسندید، می‌توانید یکی از اقامتگاه‌های زیر را انتخاب کنید:

  • کلبه‌های ساحلی درسا
  • اقامتگاه بومگردی سرای فایز
  • اقامتگاه ساحلی تاره
  • اقامتگاه بوم گردی ستاره دریایی
  • اقامتگاه بوم گردی پردیس جم
  • اقامتگاه بوم گردی بال بالو
  • اقامتگاه بوم گردی جاشک
  • اقامتگاه بوم گردی نجیرم زیارت ساحلی
اقامتگاه ساحلی بوشهر
اقامتگاه ساحلی بوشهر

اقامتگاه بوم گردی بوشهر

بد نیست در کنار بهترین هتل های بوشهر، با اقامتگاه‌های سنتی این شهر هم آشنا شوید. در شهر بوشهر اقامتگاه‌های بومگردی زیادی وجود دارد که از بافت سنتی جذابی برخوردارند و مطابق با شرایط اقلیمی این منطقه ساخته شده‌اند. هدف از ساخت این اقامتگاه‌ها این است که گردشگران بتوانند با سبک بومی و زندگی مردم این منطقه آشنا شوند. در واقع بسیاری از این اقامتگاه‎ها، مکان‌های تاریخی و قدیمی هستند که با کمی مرمت و بازسازی به اقامتگاه تبدیل شده‌اند و با بافت سنتی خود، توجه گردشگران را به خود جلب خواهند کرد.

مشاهده سبک معماری قدیمی، وجود نخل‌های خرما و چیدمان و دکوراسیون سنتی اقامتگاه بوم گردی بوشهر، باعث شده این اماکن در میان گردشگران بسیار محبوب باشند. از جمله معروف‌ترین اقامتگاه‌های بوم گردی بوشهر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اقامتگاه بومگردی نگارستان
  • اقامتگاه بومگردی ساحل بندر پرک
  • اقامتگاه بومگردی جمیت
  • اقامتگاه بومگردی جالبوت دلوار
  • اقامتگاه بومگردی نصوری در سیراف
  • اقامتگاه بومگردی کلبه چوبی در دهکده گردشگری پازارلند

هتل های بوشهر

هتل‌های بوشهر، جاذبه‌های بی‌نظیری را در خود دارند که در سراسر کشور دیگری شبیه و مشابه آنها وجود ندارد. با توجه به طبیعت خیره‌کننده و زیبایی‌های فراوان بوشهر، اقامت در این هتل‌ها به یک تجربه دلنشین مبدل می‌شود. هتل‌های بوشهر پاسخگوی تمامی نیازها و سلیقه‌های مهمانان می‌باشند.

مهمانانی که علاقه‌مند به اقامت در نزدیکی فرودگاه بوشهر و با چشم‌اندازی به دریا هستند، هتل‌هایی با فضاهای آرامش‌بخش و تماشایی را خواهند یافت، در حالی که کسانی که علاقه‌مند به اقامت در کنار دریای نیلگون خلیج فارس هستند، می‌توانند هتل‌های با دسترسی آسان به ساحل و مناظر طبیعی زیبا را انتخاب کنند.

هتل های بوشهر
هتل های بوشهر

با توجه به اینکه طبیعت بوشهر غنی و دیدنی‌های فراوانی در این منطقه وجود دارد، حتماً باید برنامه‌ریزی مناسبی برای بازدید از این جاذبه‌ها داشته باشید. هتل‌های بوشهر بستری عالی محسوب می‌شوند برای بازدیدکنندگانی که قصد دارند در طبیعت سپری وقت کنند و از مناظر زیبای آن استفاده کنند. برخی از هتل‌های این شهر در فاصله کمی از جاذبه ‌های گردشگری واقع شده‌اند که این امر به شما امکان می‌دهد تا به راحتی از آنها دیدن کنید.

در کل، هتل‌های بوشهر با ارائه خدماتی مانند رفاه و امکانات متنوع، زمینه‌ای را برای لذت بردن از سفر و اقامت در این دسته از هتل‌ها فراهم می‌کنند. هر هتل دارای شخصیت و طراحی خاص خود است که بر اساس سلیقه شما می‌توانید هتلی را انتخاب کنید که بهترین تجربه را برای شما ارائه دهد. با توجه به محبوبیت بوشهر و تقاضای بالای گردشگران و مسافران بین المللی، هتل‌ها همیشه در تلاش هستند تا با بهبود و توسعه خدمات خود، تجربه شما را به یک سفر فوق‌العاده تبدیل کنند.

هتل های بوشهر
هتل های بوشهر

بهترین هتل پنج ستاره بوشهر

بوشهر، از شهرهای مهم جنوبی کشور ایران است که دارای جاذبه‌های گردشگری و شهرک‌های تفریحی فراوانی است. به همین دلیل، نیاز به هتل‌هایی با کیفیت و مناسب جهت اقامت مسافران و گردشگران این شهر برجسته است. در این میان، بهترین هتل پنج ستاره بوشهر هتل ساحلی نخل کنگان عسلویه و هتل جم کنگان است که با ارائه خدمات شایسته و درجه یک به مهمانان و حضور در جایگاه برتر هتل‌های بین‌المللی، برنامه‌ریزی دقیقی داشته و استانداردهای بین‌المللی موردنیاز را تامین می‌کند.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم در مورد بوم گردی بوشهر با شما عزیزان صحبت کرده و برخی از بهترین هتل های بوشهر و اقامتگاه‌های این شهر را به شما معرفی کنیم. به شما توصیه می‌کنیم قبل از سفر به این شهر زیبا و بازدید از جاذبه‌های فوق العاده آن، در یکی از این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها اتاق رزرو کنید تا در زمان سفر با مشکل مواجه نشوید.

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Search