Search

جاهای دیدنی استان کهگیلویه و بویراحمد

آبشار بهرام بیگی

اگر جزو افرادی هستید که به مناطق دیدنی ایران علاقه دارید، احتمالاً تا به حال چیزهای زیادی در مورد آبشار بهرام بیگی نیز شنیده‌اید. این آبشار یکی از مناطق گردشگری و جذاب در ایران است. به طور کل آبشارهای ایران جزو جذاب‌ترین نقاط گردشگری به حساب می‌آیند که این آبشار هم از این قاعده مستثنا نیست. چنانچه می‌خواهید یک منطقه گردشگری عالی را بشناسید، در ادامه با مجله گردشگری به‌گردی همراه باشید تا در این باره اطلاعات کافی را در اختیارتان قرار دهیم.

روستای کاکان

روستای کاکان یکی از زیباترین و سرسبز ترین جاهای دیدنی یاسوج است که با داشتن مناطق گردشگری بسیار و امکانات رفاهی زیاد، سالانه گردشگران زیادی را به سمت و سوی خود جذب می کند و باعث رونق اقتصادی در این منطقه می شود.

رودخانه بشار یاسوج

اگر مقصد سفر تابستانی و یا بهاری شما شهر زیبا و چهار فصل یاسوج است، می بایست این نکته را در نظر بگیرید که زیبای این شهر بسیار زیاد بوده و یکی از این زیبایی ها که هر گردشگری را مات و مبهوت خود می کند، رودخانه بشار یاسوج یکی از جاهای دیدنی یاسوج است.

رشته کوه دنا

رشته کوه دنا یکی از عظیم ترین رشته کوه های موجود در ایران است که ۵۲ قله‌ مرتفع با ارتفاع بالای ۴۰۰۰ متر را در دل خود جای داده است. همچنین از بلندترین قله آن می توان به کوه بیژن ۳ یا قاش مستان اشاره کرد که از جاهای دیدنی یاسوج به شمار می ‌رود.

دشت مورپیسه یاسوج

اگر شما نیز به گل های تابستانی علاقه مندید و این زیبایی برای شما مبهوت کننده است؛ بهتر است به یکی از جاهای دیدنی یاسوج بروید که امروزه آن را با نام دشت مورپیسه یاسوج می خوانند. این دشت بی شک یکی از زیباترین مکان های گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد است.

تنگ مهریان یاسوج

یکی از جاهای دیدنی یاسوج که این شهر را به یکی از مقاصد گردشگری مهم کشور بدل کرده است، تنگ مهریان یاسوج است که از نظر زیبایی و آبادی؛ چیزی از دیگر نقاط گردشگری کشور کم ندارد. این منطقه گردشگری که در فاصله 5 کیلومتری یاسوج به اقلید واقع شده، دیدنی های ناشناخته ای را در خود جای داده.

تنگ گنجه ای یاسوج

یکی دیگر از جاهای دیدنی یاسوج که بهشتی گمشده در دل کهگیلویه و بویر احمد است، و با زیبایی متحیر کننده چشم هر بیننده ای را به خود میدوزد، تنگ گنجه ای یاسوج است. این مکان یکی از بکر ترین مکان های زنده در این شهر است که سالانه گردشگران زیاد را به خود می بیند.

تل خسرو یاسوج

تل خسرو یاسوج که در گذشته به تل خسروی نیز معروف بوده، یکی از جاهای دیدنی یاسوج است که فاصله ای ۵ کیلومتری با این شهر زیبا دارد. این مکان بسیار دیدنی و سر سبز سالانه پذیرای قدوم گرم مسافرانی بوده که از سراسر ایران و جهان، برای لذت بردن از این مناظر طبیعی و بکر، به این منطقه سفر می کنند است.

پیست اسکی دنا

پیست اسکی دنا یا به عبارتی دیگر پیست اسکی کاکان یکی از جاهای دیدنی یاسوج به شمار می رود که سالانه گردشگران زیادی را از اقصی نقاط کشور برای تفریح و گردش دور هم جمع می کند. این پیست که در زمستان بسیار زیبا می شود، برای ورزشکاران نیز مکانی مناسب برای تمرین است.

پارک جنگلی یاسوج

اکنون وقت آن رسیده تا یکی دیگر از جاهای دیدنی یاسوج با نام پارک جنگلی یاسوج را به شما معرفی کنیم. چرا که این پارک یکی از مقاصد مهم گردشگری در یاسوج بوده و باعث شده تا سالانه سود اقتصادی خوبی برای این شهر به ارمغان بیایید.
موارد بیشتر
Search