Search

باغ وحش ساری+آدرس+عکس+تلفن

باغ وحش ساری
5/5

انچه در این محتوا می خوانید

پارک حیوانات ساری، یکی از جاهای دیدنی و گردشگری استان مازندران است که در فاصله ۱۰ کیلومتری ساری واقع شده است. این پارک با نام دیگر باغ وحش ساری، در منطقه ذغال چال در روستای طاهرده قرار دارد. این مکان یکی از پرطرفدارترین مقصدهای توریستی و تفریحی این استان به حساب می‌آید.در این سفر مجازی به باغ وحش ساری در سایت گردشگری به گردی با ما همراه باشید.

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

پارک حیوانات ساری در تابستان سال ۱۳۸۶ با شروع فعالیت خود، به عنوان اولین پارک پرندگان و حیوانات استان مازندران شناخته شد. در ابتدا، این پارک با ۵ گونه پرنده رسماً فعالیت خود را آغاز کرد و در سطحی به وسعت ۱۲۰۰ مترمربع قرار داشت. اما در حال حاضر بیش از ۲۰ نوع پرنده در این پارک مشاهده می‌شود.

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

باغ وحش ساری

در پارک حیوانات ساری، که در یک زمین به وسعت ۱۸۰۰۰ مترمربع احداث شده است، محوطه‌سازی مطلوبی برای راحتی بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است. این مکان شامل پارکینگ، فضای سبز، بوفه و کافی‌شاپ و سیستم روشنایی جهت بازدید شبانه و دیگر امکانات رفاهی مرتبط با بازدیدکنندگان است.

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

علاوه بر حیوانات و پرندگان، این پارک انواعی از گونه‌های حیوانی را نیز در اختیار دارد. از جمله پستانداران، پرندگان، دوزیستان، خزندگان و آبزیان. همچنین، در اینجا می‌توانید به نمونه‌های منحصر به فردی از حیوانات نایاب برخورد کنید، مانند شیر، میمون‌ها و خرس‌ها و غیره.

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

نمونه‌ای دیگر از زیبایی‌های این پارک، آکواریوم آن است. این آکواریوم بیش از ۳۰ گونه از آبزیان، دوزیستان و نرم تنان آب شور و شیرین را پوشش می‌دهد. به همین دلیل، این قسمت از پارک حیوانات ساری یکی از پرطرفدارترین و پربازدیدترین بخش‌های آن محسوب می‌شود.

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

در نهایت، بازدید از پارک حیوانات ساری، علاوه بر لذت بردن از طبیعت دست خود، برای شما فرصتی فوق‌العاده است تا با حیواناتی که بسیار نایاب و یا خاص هستند، ارتباط برقرار کنید. از جمله می‌توان به شیر، میمون‌ها، خرس‌ها و غیره اشاره کرد.

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

پارک حیوانات ساری، به عنوان یک پارک پرندگان و حیوانات، با داشتن انواع مختلف حیوانات و پرندگان، همچنین آکواریوم تماشاگران زیادی را به خود جذب کرده است. این پارک که توسط یک سازمان غیردولتی اداره می‌شود، به ارمغان می‌آورد تا لحظاتی خاص و خاطره‌انگیز را در کنار حیوانات بسیار ناب و زیبا بسپرید.

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

امکانات باغ وحش ساری

باغ وحش ساری، به خاطر امکانات ویژه‌ای که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد، به این صراحت تبدیل به یکی از جاذبه‌های استثنایی شمال ایران شده است. علاوه بر طبیعت زیبایی که در این مکان مشاهده می‌شود، امکانات فراوانی نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد تا تجربه بازدیدی ناب ترازو کرده و لحظاتی فراموش نشدنی را برای آنها ایجاد کند.

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

امکان پارکینگ وسیع در این باغ وحش، برای بازدیدکنندگانی که با خودرو به این مقصد می‌رسند، بسیار محبوب است. فضای سبز محیط اطراف، با همه شگفتی‌های خود، احساسی از آرامش و آبادی را برای علاقمندان به طبیعت به وجود می‌آورد. اما جذابیت‌های باغ وحش ساری با این موارد به پایان نمی‌رسد.

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

بوفه و کافی‌شاپ‌های متعدد در اینجا وجود دارند، که تنوع و شیوه های جذاب در پذیرایی از مهمانان را ارایه می‌دهند. منوی انواع غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و منوی‌های منحصر به فردی که در این مکان ارائه می‌شود، هر چه تفریح را متنوع‌تر و لذتبخش‌تر می‌کند. علاوه بر این، امکانات خاصی مانند سیستم روشنایی جهت بازدید شبانه نیز در نظر گرفته شده است تا تجربه بازدید در شب برای بازدیدکنندگان را بهبود بخشد.

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

حیوانات باغ وحش ساری

پارک حیوانات ساری دارای بیش از ۴۰۰ قفس سرپوشیده وسیع و ۴۰ محوطه باز بوده و انواع گوناگونی از حیوانات و پرندگان را در اختیار دارد. در اینجا می‌توان طوطی‌های برزیلی، هفت رنگ، سبز، آرا، کپک، بلدرچین، مرغ عشق، عروس هلندی، انواع کبوتر زینتی، انواع طاووس، انواع واریته‌های قرقاول، بوقلمون، مرغ‌های زینتی هلندی و مرغابی و حتی پرندگان شکاری را مشاهده کرد.

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

شماره تلفن باغ وحش ساری

شماره تلفن : 0113812810

 شماره تلفن همراه : 09371573252

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

آدرس باغ وحش ساری

آدرس: 10 کیلومتری ساری-منطقه ذغال چال در روستای طاهرده

باغ وحش ساری
باغ وحش ساری

سوالات متداول

  1. کجا واقع شده است پارک حیوانات ساری؟
    • پارک حیوانات ساری در فاصله ۱۰ کیلومتری شهر ساری واقع شده و در منطقه ذغال چال در روستای طاهرده احداث شده است.
  2. پارک حیوانات ساری چه نام‌های دیگری دارد؟
    • این پارک با نام دیگر “باغ وحش ساری” هم شناخته می‌شود.
  3. چند نوع حیوان در پارک حیوانات ساری مشاهده می‌شود؟
    • پارک حیوانات ساری بیش از ۲۰ نوع پرنده و انواع مختلفی از پستانداران، دوزیستان، خزندگان و آبزیان دارای قفس‌ها و محوطه‌های باز می‌باشد.
  4. چه زمانی پارک حیوانات ساری تأسیس شد؟
    • پارک حیوانات ساری در تابستان سال ۱۳۸۶ با شروع فعالیت خود به عنوان اولین پارک پرندگان و حیوانات استان مازندران شناخته شد.
  5. چه تغییراتی در ابتدای فعالیت پارک حیوانات ساری رخ داد؟
    • در ابتدا، پارک حیوانات ساری با ۵ گونه پرنده فعالیت خود را آغاز کرد و به مرور زمان تعداد این پرندگان به بیش از ۲۰ نوع افزایش یافت.
  6. چه تسهیلات و امکاناتی برای بازدیدکنندگان در پارک حیوانات ساری فراهم شده است؟
    • پارک حیوانات ساری دارای امکاناتی مانند پارکینگ، فضای سبز، بوفه و کافی‌شاپ، سیستم روشنایی جهت بازدید شبانه و دیگر امکانات رفاهی مرتبط با بازدیدکنندگان است.
  7. چند قفس سرپوشیده و محوطه باز در پارک حیوانات ساری وجود دارد؟
    • پارک حیوانات ساری دارای بیش از ۴۰۰ قفس سرپوشیده وسیع و ۴۰ محوطه باز است.
  8. چه نوع حیواناتی در آکواریوم پارک حیوانات ساری زندگی می‌کنند؟
    • آکواریوم پارک حیوانات ساری بیش از ۳۰ گونه از آبزیان، دوزیستان، و نرم تنان آب شور و شیرین را پوشش می‌دهد.
  9. چگونه به پارک حیوانات ساری دسترسی پیدا کنیم؟
    • آدرس پارک حیوانات ساری در ۱۰ کیلومتری شهر ساری، منطقه ذغال چال، روستای طاهرده قرار دارد.
  10. چه تلفن‌هایی برای اطلاعات بیشتر در مورد پارک حیوانات ساری وجود دارد؟
    • شماره تلفن پارک حیوانات ساری برای اطلاعات بیشتر: 0113812810، شماره همراه: 09371573252.
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Search