Search

آخر هفته تهران کجا بریم؟

5/5

انچه در این محتوا می خوانید

بی شک یکی از سوالاتی که در طول هفته از خود می پرسید، این است که آخر هفته تهران کجا بریم؟ به عنوان انسان که موجودی اجتماعی خلق شده، یکی از نیاز های اصلی ما تفریح بوده و به خاطر اینکه آخر هفته ها عموم افراد بیکار هستند، به گشت و گذار می پردازند.

اما نکته مهم این است که اگر ساکن تهران هستید، آخر هفته تهران کجا بریم؟ به همین دلیل نیز سعی بر این شده تا شما را با جاهای دیدنی تهران برای آخر هفته ها آشنا کنیم.

یکی از جاهای دیدنی تهران که به عنوان یکی از مکان های منتخب برای گشت و گذار می باشد، در بند است،

دربند

دربند، که یکی از مناطق خوش آب و هوای شمال شهر تهران بزرگ است، علاوه بر آب و هوای تازه و چشم انداز های زیبا، رستوران های متعددی دارد که در آنجا می توانید انواع غذاهای ایرانی و خارجی را امتحان کرده و از دیدن از آنجا لذت ببرید.

یکی دیگر از دلایلی که عده زیادی را به این سمت هدایت می کند، کوه نوردی به سمت قله توچال است. علاوه بر  کوه نوردی در این منطقه، در کنار مسیر، دیدنی های دیگری همچون تله سیژ دربند دیده می شود که در امتداد آن، دست ‌فروشان مختلفی ایستاده اند و در گاری ها و ماشین های خود، خوردنی هایی چون لواشک، باقالی، آلو، ترشک، بلال را به فروش گذاشته اند.

بام تهران

بام تهران به منطقه ای گفته می شود که از  انتهای خیابان ولنجک شروع شده و تا ایستگاه اول تله‌ کابین توچال ادامه دارد. این مکان که یکی از جاهای دیدنی تهران نیز محسوب می شود، آب و هوایی پاک و تمیز داشته و شما را برای ساعاتی اندک می تواند از شلوغی شهر نجات دهد.

بام تهران که یکی از مکان های بسیار پر استقبال است، مورد توجه شهرداری پایتخت قرار گرفته و از همین رو در این مکان، انواع امکانات رفاهی و گردشگری ساخته شده است. از امکاناتی که در این منطقه موجود است می توانیم به مواردی چون بگ جامپینگ، بانجی جامپینگ، زمین تنیس، سورتمه، سینما پنج بعدی ، زیپ لاین و اتاق فرار اشاره کرد.

پل طبیعت

یکی دیگر از جاهایی که برای آخر هفته ها در تهران به شما عزیزان پیشنهاد می شود تا از آن دیدن کنید، پل طبیعت است که پارک طالقانی را به پارک آب و آتش وصل کرده و بر روی اتوبان مدرس تهران احداث شده است.

پل طبیعت که یکی از نماد های پایتخت ایران شمرده می شود، یکی از زیبا ترین و خیره کننده ترین تصاویر بصری را در تهران برای شما به ارمغان می آورد؛ از طرفی دیگر نیز  به ‌لطف فضای سبز و امکاناتی مانند کافه ‌ها و رستوران‌ ها، می توانید با قدم زدن و گاها عکاسی، وقت خود را به خوبی گذرانده و از اوقات فراغت خود بیشترین بهره را ببرید.

یکی از  زیبایی های درونی این سازه، الهام گرفت آن از سی و سه پل اصفهان است که بی شک یکی از زیباترین پل های تاریخی موجود در ایران و جهان است و این سخن به گفته لیلا عراقیان طراح پل طبیعت است.

اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Search